Lättlagat frukostbröd Low carb

Nu doftar det nybakat bröd i hemmet och jag har precis avnjutit en fantastisk frukost bestående av nybakat lågkolhydratsbröd, keso/kesellaröra med ekologiskt vaniljpulver och hemlagad jordgubbssås.

Bild Bild

Brödet var ett utav de godaste lågkolhydratsbrödet jag någonsin smakat och det var nästintill skrattretande enkelt att tillaga. Brödet hittade jag via följande länk: ”LowCarb” bröd. Dock använde jag mig av 1 dl linfrö och 1 dl sesamfrö istället för solrosfrö och det funkade alldeles ypperligt.

Bröden serverades med avokadosmör , tomat och skivad gurka.

4 thoughts on “Lättlagat frukostbröd Low carb

  1. Tänkte bara tipsa gällande bloglovin som du skrev om igår(?). DU kan maila till dem och be dem flytta dina prenumuranter från den gamla bloggen till den nya om du har kontrollen över båda där 🙂

    • Åh tack så mycket för det tipset:) Jag har fortfarande alltför många följare kvar på den gamla bloggen som snart kommer att raderas :/ Hur går jag tillväga då, går det att maila via bloglovin då?

  2. Hej – jag ville bara gratulera till nya bloggen/plattformen! Om några dagar tänker jag sätta mig ner och gå igenom dina fina recept och styra upp min kost och min träning, så att året börjar på bästa sätt. Du förmedlar massor med inspiration – tack massor!

    • Tack Anna och tack så hemsk mycket för de fina orden, de värmer verkligen:) Lycka till med din kost och träning, jag känner på mig att 2013 blir ett fantastiskt år:) Hoppas du hittar några recept som faller dig i smaken:)

Kommentera

