Ny webbplats under uppbyggnad:)

Nu var det återigen längesedan jag gav ett livstecken här i mitt lilla krypin. Jag har gjort några få försök att återuppliva sidan men känner mig väldigt mättad. Jag vill ha utrymme att variera mig och få utlopp för min kreativitet, inte enbart inom hälsa utan inom allt som har med vardagen att göra: psykisk och fysisk hälsa, vardagsbetraktelser, skönhet, mode, recept, både nyttiga och mindre nyttiga etc. Att skriva precis om det som faller mig in helt enkelt utan att ha någon specifik inriktning.

Ni är givetvis välkomna att besöka mitt nya lilla krypin. Sidan är fortfarande under uppbyggnad så ni får ha överseende med att den är lite oorganiserad och innehållsfattig, men det blir bättre med tiden:)

https://colorfulbyme.wordpress.com

sköt om er❤️

Kommentera

