Då var det dags igen ;)

Frekvensen mellan uppdateringarna är högst varierande som ni säkerligen märkt men bättre få uppdateringar än inga alls:)

För er som följt mig sedan start vet att min resa varit turbulent och efter ett längre uppehåll valde jag att enbart fokusera på att publicera recept. Jag tror dock att jag återhämtat mig till den grad att jag framöver kan variera mina inlägg  lite mer och inkorporera lite träning, . hälsa och personliga inlägg också:)

Efter en turbulent period har jag äntligen landat och funnit mig själv. Jag behöver inte längre försöka vara någon annan, varken för mig själv eller min omgivning. Jag är den jag är och det är något jag numera är stolt över, men som jag tidigare försökte negligera. Jag är den där  slarviga, hyperaktiva, impulsiva och ouppmärksamma tjejen som agerar innan jag tänker och tröttnar omgående när saker och ting blir för vardagliga, monotona eller tråkiga, men det är sån jag är och det har sin förklaring. Jag är ändå stolt över den person jag är och det känns som jag äntligen tillåter mig själv att vara den jag är.

Vem du än är, var stolt över dig själv. Vi har alla olikheter som skiljer oss från varandra och det är exakt det som gör oss unika:)

image

Jag återkommer inom kort med ett härligt recept på auberginepizza med parmaskinka och pesto 😉

Lämna en kommentar